Karrier Portál banner

költségvetési adatszolgáltatási és törzskönyvi referens - Költségvetési Főosztály, Fejezeti Gazdálkodási Osztály

Főbb feladatok

  • Nyilvántartást vezet a fejezetre vonatkozó, következő év költségvetési bázisát meghatározó kormányzati döntésekről, azokról kimutatásokat, összesítéseket szolgáltat, vezeti a költségvetési adatokkal kapcsolatos nyilvántartást, rendszeres és eseti adatszolgáltatást teljesít.
  • Közreműködik a fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználásával kapcsolatos szabályzatok, valamint Rendelet összeállításában.
  • Részt vesz a Fejezeti Nyilvántartó Rendszer karbantartására vonatkozó feladatok ellátásában.
  • Ellátja a belső kontroll rendszer működését meghatározó szabályzatban a főosztályi tevékenységen belüli, feladatkörére vonatkozó feladatokat.
  • Részt vesz a különböző szintű munkatervek elkészítésében, a szervezeti egység felelősségi körébe tartozó feladatok teljesítésének nyomon-követésében és a minisztérium vezetésének tájékoztatását szolgáló munkákban.
  • Eseti adatszolgáltatási feladatokat koordinál, dolgoz fel, állít össze és továbbít az esetileg meghatározott rendelkezések szerinti határidőben és formában.
  • Ellátja az alapító okiratok elkészítésével, módosításával kapcsolatos egyeztetési feladatokat, továbbá előkészíti az alapító okiratokat miniszteri jóváhagyásra a háttérintézmények, vagy a középirányító szerv által jóváhagyott tervezet alapján.
  • Miniszteri jóváhagyást követően kezdeményezi az alapító okiratok, illetve módosításaik törzskönyvi nyilvántartásba vételét.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség;
  • 1-3 év szakmai tapasztalat;
  • önálló munkavégzés;
  • MS Word, Excel rendszerismeret;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • jogász végzettség (egyetem);
  • 3-5 év szakmai tapasztalat;
  • magas szintű kommunikációs, fogalmazási készség írásban és szóban egyaránt;
  • a pályázat elbírálásánál előnyt jelent költségvetési szervek alapító okiratainak szabályszerűségi véleményezésében szerzett tapasztalat, költségvetési szervek alapításának, átalakításának ismerete;
  • COMPLEX jogtár, ANYK felület, törzskönyvi modul ismerete.

Illetmény és juttatások

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.

Ami a pályázathoz szükséges

  • fényképes önéletrajz;
  • motivációs levél.

Állás adatai

Állás azonosító: 1239
Pozíció pontos megnevezés: költségvetési adatszolgáltatási és törzskönyvi referens
Államtitkárság: Kulturális és Innovációs Minisztérium
Munkakör szint: Állás
Munkavégzés helye: Budapest V. kerület
Tevékenység: Pénzügy, gazdaság
Jogviszony típusa: Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2025.10.02.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: költségvetési adatszolgáltatási és törzskönyvi referens