Karrier Portál banner

Költségvetési-koordinációs referens - Költségvetési Főosztály, Fejezeti Gazdálkodási Osztály

Főbb feladatok

  • Közreműködik a szakmai ágazatok éves költségvetési, valamint középtávú tervjavaslatának elkészítésében, ezen belül a fejezet irányítása, fenntartói irányítása alá tartozó intézményi és a fejezeti kezelésű előirányzatok számszaki megalapozásában.
  • Ellátja a költségvetési törvényjavaslattal és az elemi költségvetéssel kapcsolatos nyilvántartási és koordinációs feladatokat.
  • Részt vesz a szakmai ágazatok éves zárszámadási törvényjavaslatának előirányzatok teljesítésével kapcsolatos egyeztetési, ellenőrzési feladataiban.
  • Koordinálja a fejezet költségvetéssel és zárszámadással kapcsolatos indokolásainak összeállítását, fejezeten belüli és kívüli egyeztetését, az indokolásokat felterjesztésre előkészíti.
  • Nyilvántartást vezet a fejezetre vonatkozó, következő év költségvetési bázisát meghatározó kormányzati döntésekről, azokról kimutatásokat, összesítéseket szolgáltat, vezeti a költségvetési adatokkal kapcsolatos nyilvántartást, rendszeres és eseti adatszolgáltatást teljesít.
  • Ellátja a belső kontroll rendszer működését meghatározó szabályzatban a főosztályi tevékenységen belüli, feladatkörére vonatkozó feladatokat.
  • Részt vesz az Állami Számvevőszék, a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal és egyéb ellenőrző szervek által lefolytatott ellenőrzések koordinálásában és az ellenőrző szervek által készített egyes jelentések véleményezésében, a megállapított hiányosságok megszüntetésére készülő intézkedési tervek kialakításában.
  • Részt vesz a különböző szintű munkatervek elkészítésében, a szervezeti egység felelősségi körébe tartozó feladatok teljesítésének nyomon-követésében és a minisztérium vezetésének tájékoztatását szolgáló munkákban.
  • Eseti adatszolgáltatási feladatokat koordinál, feldolgoz, összeállít és továbbít az esetileg meghatározott rendelkezések szerinti határidőben és formában.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • Precíz, önálló munkavégzés;
  • MS Office informatikai rendszerismeret;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Közgazdász/gazdasági végzettség;
  • Államháztartáson belül szerzett tapasztalat.

Illetmény és juttatások

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.

Ami a pályázathoz szükséges

  • Fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél.

Állás adatai

Állás azonosító: 1146
Pozíció pontos megnevezés: Költségvetési-koordinációs referens
Államtitkárság: Közigazgatási Államtitkárság
Munkakör szint: Állás
Munkavégzés helye: Budapest V. kerület
Tevékenység: Pénzügy, gazdaság
Jogviszony típusa: Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2024.05.06.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Költségvetési-koordinációs referens