Karrier Portál banner

ügyintéző - Örökbefogadási és Nőpolitikai Főosztály

Főbb feladatok

  • A főosztály teljes körű adminisztratív támogatása (a szervezeti egység postafiókjának és hivatali kapujának kezelése), illetve postázási, iktatási és archiválási feladatok ellátása;
  • A szakterületen folyamatban lévő ügyek naprakész nyilvántartásainak vezetése, nyomon követése, határidők figyelése;
  • Együttműködés és kapcsolattartás a minisztérium egyéb szervezeti egységeivel;
  • Adatgyűjtési tevékenységben való részvétel, statisztikák és jelentések előkészítése.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség;
  • Adminisztratív területen szerzett érdemi szakmai tapasztalat;
  • Hatékony, önálló munkavégzés;
  • Határidők betartása;
  • Problémamegoldó készség;szervezőkészség
  • Csapatmunkára való alkalmasság, rugalmasság;
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban;
  • Microsoft Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Internet és levelező rendszer) alkalmazások felhasználói szintű ismerete;
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Minimum 2 év közigazgatási gyakorlat;
  • Közigazgatási alapvizsga megléte;
  • Poszeidon iktatórendszer ismerete.

Illetmény és juttatások

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.

Ami a pályázathoz szükséges

  • Fényképes önéletrajz;
  • Motivációs levél.

Állás adatai

Állás azonosító: 1187
Pozíció pontos megnevezés: ügyintéző
Államtitkárság: Családokért Felelős Államtitkárság
Munkakör szint: Állás
Munkavégzés helye: Budapest V. kerület
Tevékenység: Adminisztráció, titkárság
Jogviszony típusa: Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő: 2024.11.07.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: ügyintéző